2011. szeptember 27., kedd

FIAT TEMPRA/TIPO MOTOR/TURBO/BOSCH ADAGOLÓ/VÍZPUMP - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

eladóvá vált 1, 9 TD FIAT TEMPRA (tipo) motor. tökéletesen működik. rajta van turbo, BOSCH adagoló, vízpumpa, sebváltó. nem jár hozzá a generátor és az önindító. ahogy a képeken látod. ami rossz az az izzítók, termosztát a sebváltó pedig olyan, hogy az egyest és a hármast kidobálja, ha visszaveszed a gázt, de ha tartod akkor simán megy. az önindítót és a generátort nem adom el, mert az kell nekem is. 5 L-6, 5 L fogyasztás. attól függ hogyan jársz vele. mínusz 15 fokos hidegben is simán indult (persze ha teszel bele jó izzítót. kivettem mert az is kell nekem). nem füstöl. nem adom el külön a turbót, adagolót illetve a vízpumpát. csak egyben lehet elvinni. aki megveszi az sok embert hozzon, mert én mégegyszer nem fogok vele cipekedni. : )
aki megnyeri az 3 napon bévül vegye fel velem a kapcsolatot emailon keresztül. 10 nap múlva pedig adom a negatívot ha nem történik meg az átutalás vagy személyes találkozás.
OTP-s vagyok.
ha kérdésed van szivesen válaszolok, ha tudok.



Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-01 15:56
. FIAT TEMPRA/TIPO MOTOR/TURBO/BOSCH ADAGOLÓ/VÍZPUMP - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Fontos